Trainingstijden

 

Starters: Dinsdagavond van 19:30 tot 20:30
Gevorderden:Dinsdagavond van 19:30 tot 20:30
Donderdagavond van 19:30 tot 20:30
Zaterdag van 9:00 tot 10:30
Nordic Walking en Wandelen: Donderdag van 13:30 tot 15:00
MeggaGym-lightDinsdag van 20:45 tot 21:30
Circuit Training (MeggaGym)

Donderdag van 20.30 - 22.00 (even) weken

Donderdag van 21.15 - 22.45 (oneven) weken

Bij interesse, graag contact met Frans.

Met vriendelijke groet,
Frans van Heerdt

 

Training tips voor vrouwen

Loop niet te hard van stapel! Bij beginners is dit wel vaak het geval, neem de tijd om je conditie te verbeteren.

Bouw je trainingsschema geleidelijk op. Op deze wijze verminder je kans op blessures. Door ineens hard te trainen kan je snel geblesseerd raken.

Stel haalbare doelen. Elk behaald doel motiveert je om verder te gaan.

Motivatie kan ook tegen je werken. Wanneer prestaties tegenvallen kan dit zelfs voor de meest gemotiveerde sporter zeer demotiverend werken. Het is beter om regelmatig een kleine stap vooruit te boeken dan zo nu en dan een grote stap.

Zorg ervoor dat je veel plezier blijft houden! Zet bijvoorbeeld je mp3-speler aan met liedjes die je speciaal voor het hardlopen hebt geselecteerd.

Als je een dagje geen zin hebt, is dit geen ramp. Ga in plaats van hardlopen een dagje zwemmen met de kinderen.

Doe niet elke week hetzelfde. Varieer je trainingsvormen en loop regelmatig in een andere omgeving. Of doe je looprondje eens andersom.

Tenslotte is een goede maar ook leuke sportoutfit zeer belangrijk. Hardloopschoenen zijn pas geschikt als ze voldoende steun en demping geven. Schaf ook een goede sportbeha aan die tijdens het hardlopen lekker zit en voldoende steun geeft. Voor meer info kun je kijken op www.kiesdejuistesportbh.nl

HoofdsponsorHoofdsponsorHoofdsponsorHoofdsponsorWebsponsor